Wij zijn gids, partner en bewaker van maatschappelijke waarde. Organisaties die bijdragen, gaan vooruit. Winst en waarde versterken elkaar. Impact is geen project, maar een mentaliteit.
En als het moet, zeggen we: dit moet anders. Alles van waarde is kwetsbaar, wij helpen het beschermen en versterken.

De oorsprong van IMPCT Agency ligt op het kruispunt van sport, samenleving en ondernemerschap.
Founder Niels Redert werkte vanaf 2011 voor de Excelsior Foundation, de maatschappelijke stichting van Excelsior Rotterdam. Eerst als MVO-manager, later als MVO-directeur tot en met januari 2022. In die jaren zag hij van dichtbij wat er gebeurt wanneer organisaties hun maatschappelijke rol serieus nemen. Hoe een betaald voetbalclub meer kan zijn dan voetbal.
Hoe een sterke maatschappelijke strategie, duurzame financiering en het meten van impact de basis vormen van een financieel kerngezonde stichting. Een stichting die jaarlijks duizenden Rotterdammers bereikte via maatschappelijke programma’s gelinkt aan educatie, sportparticipatie, re-integratie en talloze lokale initiatieven die mensen vooruithelpen.
Hoe een bedrijf meer kan betekenen dan winst. En hoe samenwerking tussen commerciële bedrijven, gemeenten, (vermogens) fondsen en maatschappelijke organisaties kan leiden tot échte maatschappelijke vooruitgang.
Die ervaring legde de basis voor IMPCT Agency.
Een bureau dat niet denkt in campagnes, maar in relaties. Niet alleen doelen op papier, maar ook met waarde in de praktijk. Vandaag bouwen we verder aan diezelfde overtuiging: Maatschappelijke waarde is geen bijlage, maar de rode draad.
Wederkerigheid, vanzelfsprekend.
Wij maken commerciële organisaties maatschappelijker & maatschappelijke organisaties commerciëler.
Placeholder
Maatschappelijke impact en succes horen bij elkaar als zuurstof en longen.
Wij maken van maatschappelijke waarde geen bijlage, maar de rode draad. We vlechten relevantie in wie je bent en wat je doet. In strategie, merk, product en cultuur.
Wederkerigheid is geen sticker, maar DNA. We maken commerciële organisaties maatschappelijker. En maatschappelijke organisaties commerciëler.
Visie
Maatschappelijke waarde is de motor van vooruitgang
Impact en rendement versterken elkaar. Organisaties blinken uit omdat ze bijdragen niet door meer, maar door beter.
Wij bouwen aan een economie waarin betekenisvol ondernemen vanzelfsprekend is. En aan een beweging van organisaties die het verschil maken. Niet ondanks hun bijdrage, maar dankzij.
hallo